lördag 27 april 2013

Lördagsslapp...

 
Mitt kamerabatteri ligger kvarglömt i ett stall... Vems fel??? Inte mitt!
 
 
 
Hej hopp!
 
 
Så skönt det varit idag! Jag har varit en tur på sta´n, på en långpromenad i skogen och till middag fixade jag grillat. Det har varit ganska kallt här idag så det blev till att äta inne men grillat är alltid gott, inne med. Tyvärr lånade jag ut mitt kamerabatteri till någon vilket resulterde i att det glömdes i stallet och att jag inte kunnat fota alls idag. Istället bjuder jag på en härlig bild på en fin pool som jag hittade på Hemnet. Vi är i startgroparna för att bygga pool, dock inte så stor som på bilden men ändå... Vår pool kommer att bli ca 5m i diameter och blir nog ganska lagom för oss. Det ska bli en upplevelse att kunna bada utan att behöva trängas med alla ortsbor i en liten sjö.
 
 
Hoppas din lördag varit bra med, har du gjort något kul?
 
 
KRAM

6 kommentarer:

  1. Vi har också haft pool i våra två tidigare hus. Helt underbart är det. Att bara kunna vara hemma och slappa och ändå få bada när det är fint väder. Vi ska i sommar bygga ett spa, eller ja inte själva spaet då, men allt runtomkring. Om ett par år även en pool. Det kommer dock att bli en liten sådan men så länge min man spelar golf har jag sagt att det ska finnas en pool på gården:)
    Ska bli roligt att följa ert bygge.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Wow vilken pool! Å vilket hus där skull jag gärna bo :)
    Spännande med egen pool. Kramis Suss

    SvaraRadera
  3. Underbar bild och pool! Härligt att planera och ha något så härligt att se fram emot!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt med egen pool.

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  5. Vad härligt med pool! Hoppas vi får följa bygget framöver.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Mysigt med egen pool, hoppas givetvis på bilder under projektet. Nu syns vi snart vännen, jisses så kul det ska bli. Kramisar Tina

    SvaraRadera