onsdag 3 april 2013

Himlas fina...

 
Jag har alltid varit jätteförtjust i Himlas produkter. Jag gillar färgerna, det finns färger för alla tillfällen, och jag gillar kvalitén.

 
 
God kväll alla! 
 
Jag sitter just och kikar runt bland fina märken och deras vårkollektioner. Så härliga färger! Man blir glad!
 
Nu är ju jag en ganska feg person när det kommer till färger, jag kanske inte gärna blandar en massa olika men en och en kan jag tänka mig. Ta tillexempel den härliga hallonröda ovan där den blandats med vita lakan. Underbart fint! 


 
Och vem skulle inte vilja sitta vid ett av dessa runda bord sent en sommarnatt med levande ljus, skaldjur, gott vin och medelhavsvarma vindar som drar runt benen? Allt detta blandat med glada skratt och ett mjukt bakgrundssorl. Ahhh!
 
Alla bilder hämtade här.
 
Nu ska jag krypa ner i soffan hos min man med ett glas rött och njuta av känslan av att jag är ledig i morgon med.
 
Sov gott!
 


2 kommentarer:

  1. Jag är oxå feg när det gäller färger! Men handdukar är helt ok att ha färgglada tycker jag ;)
    Skönt att vara ledig! Ha en mysig kväll, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Handdukar brukar jag också kunna ha lite mer färgglada, men inte så mycket mer! Jättefin inspiration!
    Sov så gott!
    Kram Helena

    SvaraRadera