fredag 26 april 2013

Äntligen fredag...



Rosorna från förra helgen är finare än finast så de får förgylla även denna helg.
 
 
 
Halloj!
 
 
Ja, vart blev hon av den där... Jo, hon är här! Ibland går livet på högvarv och varken tid eller kraft finns att göra annat än pusta mellan varven. Så har det varit hos mig nu ett tag.




 
 
 
Men nu väntar en hyffsat oplanerad helg. En hel del tid för att göra ingenting, det ser jag fram emot. Det ska bli så skönt! Dock har jag märkt att det börjat tisslas om den stora Bloggdagen. Den är ju redan nästa helg!!! Flera har börjat fundera på klädsel, det har inte jag! Det får definitivt bli en sväng till sta´n i helgen! Frågan är bara vad jag vill ha? Hjälp!
 
Nåväl, det får bli morgondagens bekymmer! I kväll är jag gräsänka och tänker ladda ner feelgoodfilmer så att de räcker hela kvällen och äta fredagsmys med min tonåringar innan de drar iväg. Det blir en bra kväll det!
 
KRAM
 

5 kommentarer:

  1. här är en till gräsänka som även jag har haft så fullt upp så att det varit svårt att andas :) Ska verkligen bli jättekul och lite nervöst med nästa helg och väldigt kul att träffa dig! ska också ses feelgoodfilm nu:) kramar Nilla

    SvaraRadera
  2. Vackra rosor!
    Alla killar är iväg på olika saker denna kväll men mannen min har jag hemma. Hoppas du hittar dig nåt fint imon, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Vackra rogivande rosor, fint!

    Klädfrågan, den har jag inte ägnat något tid åt, det är ju en hel vecks kvar :-)

    Ha en fin helg

    SvaraRadera
  4. Vackra rosor hos en vacker kvinna!
    jaa snart ses vi! Jag beställde lite av det jag visade hos mig, nu är det bara skor kvar!
    Ha en skön lördag!
    kram Helena

    SvaraRadera
  5. Finfina rosor! Jag var och köpte mig helgblommor häromdagen, det är verkligen värt pengarna, för man blir så glad när man tittar på dem. :-) Ser fram emot att ses på bloggdagen nästa helg! Kram!

    SvaraRadera