söndag 7 april 2013

Söndagen som kom...

 
 
...och gick. Den var en härlig dag. I morgon startar allvaret igen (hjälp).
 
 
Halloj på kvällskvisten! 
 
 
Nu var lovet slut och jag kastar mig återigen in i vardagen och dess rusch. Mycket ska hinnas varje dag och inget får glömmas, det gäller att ha tungan rätt i munnen. Men ju mer innehåll varje dag har desto roligare tycker jag. Seg långsamhet är inget för mig då tröttnar jag snabbt. Nej, det ska vara händelserikt, intressant och en utmaning.
 
 
Önskar alla kända och okända bloggvänner en bra start på veckan!
 
 
Kram!

3 kommentarer:

  1. Ha en riktigt bra start efter lovet!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jag ett ganska högt tempo och trivs bra med det. Tror att jag uppskattar de där sega dagarna just därför :-)

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt att fylla sina dagar. Ha en bra start på veckan du med!

    Ursäkta att din kommentar hos mig inte publicerades, den fastnade i skräpposten men nu är det fixat. Jag kollar inte där så ofta som man kanske borde. Nu ska jag kika om jag hittar fler inlägg om ert badrum :)

    SvaraRadera