fredag 5 april 2013

Att använda tiden...

 
Projektet för dagen - nystädat kök från golv till tak!
 
HAPPY FRIDAY!
 
Nu förstår jag att det riskerar att låta som att jag mest städar när jag är ledig men nej- jag gör annat med. MEN, det är ju rätt skönt att passa på när barnen är hos kompisar och solen har gått i moln. Framför allt är det skönt att ha det gjort när arbetet drar igång igen.
 
 
 

 
Nåväl, såhär ser det ut just nu. (Hur det ser ut i morgon är en annan femma :))

 
Här blandar vi friskt med gammalt, modernt, svart, vitt och kristallampa.

 
 

 
 
Nu kommer strax familjen hem, K har lovat att fixa fredagsblommor :)  och sedan blir det fredagsmys med pizza framför Let´s dance. Man måste ju se första avsnitten iallafall för att se vilka som är med och hur det går för dem. Sedan brukar mitt intresse svalna något och så tittar jag igen på finalen.
 
 
SEE U!
 
 

11 kommentarer:

  1. Underbart kök ni har, supersnyggt.
    Ha fina helgen, kram

    SvaraRadera
  2. Åh så fint kök1 det där bordet vill jag ha. var har du köpt det?
    svar. nej jag har semester denna vecka s barnen får påsklov annars jobbar jag heltid.
    Lets dance går på tvn här men jag är måttligt road , mest lite slötittande samtidigt som jag bloggar:)
    En fin kväll till dig! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Gud vilket snyggt kök! Vill ha! Bordet var också superfint, undrar samma som Nilla, vart det är ifrån?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt kök du har.:-) Stina

    SvaraRadera
  5. Håller med de andra - ett sånt vackert kök! Rena drömmen ju...

    Får jag vara nyfiken och fråga vad du jobbar med?

    SvaraRadera
  6. Detta ser ut som ett dröm kök =) Jag älskar det.
    Och vilken härlig känsla med nystädat.
    Hoppas ni får en toppen dag, kram

    SvaraRadera
  7. Underbart, välkomnande o varmt kök du har. Vill bara slå mig ner ta en kopp kaffe o babbla lite. Älskar din blandning av gammalt o nytt, svart o vitt en inredning o färgsättning helt i min smak, superfint. Njut o ha en härlig fortsättning på helgen o hoppas dottern mår bättre i ryggen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Vilket härligt kök ni har! Gillar att det inte är några gardiner utan bara ett fantastiskt ljusinsläpp! Så skönt med nystädat, så länge det varar ska man njuta :)

    SvaraRadera
  9. AHHHH vilket SKITsnyggt kök du har:) din blogg är alltid så inspirerande.

    Om du gillar lyxig cashmere..kan du kolla in min blogg idag:)

    ha en underbar vecka

    LOVE Maria at inredningsvis.se

    SvaraRadera
  10. Känner igen känslan. Jag har varit supereffektiv nu när jag varit ledig i helgen och mannen varit hemma. Även om jag är mammaledig så har man ju hela tiden fullt upp. Jag är liksom glad om diskmaskinen är laddad och inte tvättkorgen svämmar över. Idag har jag lyckats gå igenom en massa och gjort så att jag får plats med lite extra både i kök och andra rum. Känns fräscht att storstäda och rensa så här lagom till våren. :-)

    Ett fantastiskt kök! Vårt är så litet med tanke på husets 300 kvm.. nästa gång får det bli större om jag får bestämma. ;-)

    SvaraRadera
  11. Åh, så fint kök ni har. Det skiner ju med solen! Kram Anita

    SvaraRadera