söndag 14 april 2013

Pandora...

 
 
 
 
Happy, Sunny Sunday!
 
Jag är så glad i mina Pandoraarmband! Varje berlock är en noga utvald gåva från speciella pesoner i min närhet. Jag har själv valt ut vissa och önskat mig i present. Det finns verkligen hur många som helst att välja på och det är så roligt att samla på och se hur berlockerna blir fler och fler samtidigt som de flesta minner om speciella händelser i livet.

Senaste tillskottet är en present från min K. Utan speciell anledning... fint!
 

 
På plats!

 
 

 
Dagens outfit tröja och skarfs från Lindex, byxor Pleasejeans i vårig armyfärg och armband från Pandora.
 
 
Nu vankas det fika, jag har fått önskemål från både barn och vuxna som pysslar i garaget, att servera kaffe på altanen i solen så det är väl bäst att uppfylla önskningarna, då.
 
Ha en finfin söndag! Vädret blev ju kanon! :)
 

14 kommentarer:

  1. Snyggt armband och snygg du! Vilken gullig man du har som ger presenter bara så där. Hoppas ni fick en fin fika i solen. Vi har också njutit av det på altanen idag:) kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, Pandora armbanden är jätte snygga, jag har också ett som jag tokgillar :) Snygg outfit. Ha en fin söndagkväll. Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Jättefina armband och jättefin bild på dig, kram

    SvaraRadera
  4. Skulle också vilja ha sådana armband. Som du skriver de blir personliga och går och variera. Fin bild! Kram

    SvaraRadera
  5. Vackert armband! Så roligt att få en överraskningspresent!
    Snygg outfit, kram Suss

    SvaraRadera
  6. Så fina armband!
    Härligt med fika i solen, ha fina kvällen. Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken fin bild på dig! Mina Pandora var det länge sedan jag använde! Men som du säger varje berlock betyder något särskilt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Fin bild!
    Har också ett pandora armband som jag gillar mycket!så jag förstår din känsla när det är utplockat just för dig.

    Ha en bra start på veckan!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Vilken fin bild på dig o supersnygg outfit. Underbart med ett smycke som bär med sig så många minnen o är så personligt. Vilken mysig man du har som överraskar med en present bara sådär, det gillas. Hoppas ni fick en mysig fika på altanen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Kaffe på altanen låter hur trevligt som helst. Härligt!

    SvaraRadera
  11. så fint ...kom på att jag har ett liggandes också , fast med bara några få berlocker ...måste plockas fram ....

    Hoppas fikat smakade där i solen .

    kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  12. Alltså, ett par Please-jeans måste jag ju snart skaffa mig. SÅ snygga på dig!
    Kul att du kikade in hos mig. Ursäkta att svaret dröjt, jag är inte så flitig bloggare för tillfället och hinner än mer sällan läsa bloggar. Men ikväll tog jag mig tid.
    Jag bor också åt Jkpg-hållet, ett område precis när man kommer till jkpg. Kanske syns vi i Butiken någon gång :)

    SvaraRadera
  13. Super fina smycken =) Och vilka snygga jeans.
    Hoppas du mår fint, kramen

    SvaraRadera
  14. Å vad fin du är Linda!!!
    Som alltid!
    Stor kram på dig❤

    SvaraRadera