onsdag 3 april 2013

New day!

Godaste smoothien med yoghurt och hallon - mumsigt!
 
 
GOD MORGON!
 
Ännu är jag ensam om att ha vaknat i vårt gula hus. Solen skiner genom fönstren och det ser ut att kunna bli en solig och härlig dag idag med. Jag sitter framför datorn och smuttar på en fräsh smoothie för nu skriker kroppen efter att komma tillbaka i sundare vanor igen. Nu får det vara slut på baugetter, fikabröd och godis.
 
Idag ska jag städa tvättstuga, stryka och kanske kan jag hänga ut en tvätt i solen? Jag ska även träffa någon jag gillar mycket och ta en långpromenad i skogen. Oj, nu tassas det (eller snarare klampas det :)) på övervåningen, någon har vaknat.
 
Vi ses senare!



2 kommentarer:

  1. Ser så gott ut! Nu blev jag sugen...skrammel i köket...fniss...

    SvaraRadera
  2. Tänkte samma tanka som du, och detta igår. Dags att hitta tillbaka till gamla vanor igen, det här går ju inte :-)

    Ha det fint

    SvaraRadera