torsdag 4 april 2013

Effektiv, skön dag...

 
Reultatet - ett berg av smarriga bullar.
 
Hello igen!
 
Nu doftar det gott i hela huset, för under tiden bulldegen jäste så passade jag på att dammsuga och moppa golven och tvätta den där eviga tvätthögen som aldrig tycks minska hur mycket man än tvättar - känner mig faktiskt riktigt nöjd just nu över dagens sysslor! Bullar är ju bara så där perfekt att ha i frysen, nu när det är så fint vårväder och man mest bara vill sitta i solen och fika!
 
Och det är precis vad jag tänker unna mig just nu. Solen har precis rundat husknuten och "mitt lilla hörn i lä" på altanen badar i solljus. En kopp kaffe, en nybakt bulle och två nya magasin fulla med inspiration. Suck så bra!
 

 
 
Ha det så fint tills vi ses igen!
 

4 kommentarer:

  1. Jag kommer över på en fika, för de där bullarna såg hur smarriga ut som helst!
    kram Helena

    SvaraRadera
  2. Låter smakens med nybakade bullar och ett städat hem, hoppas du njuter lite extra i ditt hörne

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Nybakade bullar och en solig altan. Låter fint!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  4. Härligt att sitta ute i solen o njuta av nybakta bullar o veta att man har ett nystädat o fräscht hem. Tänkte själv baka lite i morgon till killarna nu när det är påsklov. Kramisar Tina

    SvaraRadera