fredag 5 april 2013

Magic eyes?

 
 
Lash & brow buildingserum och lash primer som ska ge mig en fantastisk blick.
 
 
 
God morgon sköna fredag!
 
 
Hoppad upp ur sängen och gav mig ut på en långpromenad i solen. Skönt, mötte inte en människa och allt som hördes var fågelkvitter och en trana som ropade i skogsbrynet. Magiskt.
 
Apropå magiskt så har jag fått lite fix för att få långa tjocka ögonfransar från min kusin som jobbar på Mary Kays kontor i Göteborg. De ska enligt uppgift ge täta fina ögonfransar inom en månad om man använder dem regelbundet. Sååå, nu startar jag min kur och det blir upp till bevis i början på maj. Spännande (även om jag är lite skeptisk).
 
 
Ha en finfin dag tills vi ses igen!
 
 
Kram!

2 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se vad du tycker!
    Trevlig helg!
    kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vardag började i helgen med en liknande produkt:)
    Hade varit kul att jämföra i början på maj och stämma av vilken som gett bäst effekt:) Tog du någon före bild?
    Trevlig kväll! / Veronica

    SvaraRadera