måndag 21 juli 2014

På hemmaplan igen...



Skönt är det att komma hem efter att ha varit borta en vecka. Vi har haft det fantastiskt gott på Öland med strålande väder, god mat och avkoppling. Jag visar bilder från veckan senare i kväll. Tyvärr har vi bara haft ett mobilt bredband med oss och med två tonåringar kan jag säga, att jag inte haft tillgång till det bredbandet speciellt mycket. Därav har jag inte kunnat göra några inlägg under veckan.

Nåväl, jag får ta igen det nu i stället.



Nu är det dags att se till att få något i magen. Jag återkommer!

Vi ses!


2 kommentarer:

  1. Hej Linda!

    Vilka fina bilder du tar! Så inspirerande:)
    Vi var på en dagsutflykt till Öland i Lördags, så mysigt och härligt. Ert ställe ser ju väldigt fint ut.
    Nu ska jag kika runt lite mer här hos dig sen ska jag sova:)

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  2. Gud vilket vackert kök ni har.
    Kram helena

    SvaraRadera