måndag 7 juli 2014

Jag & Lina




Ännu en fantastisk dag har passerat. Till stora delar blev det en repris av gårdagen. Skön värme, sol och poolhäng. Varför ändra på ett vinnande koncept, liksom. Vi drabbades dock av ett mindre trevligt åskoväder på eftermiddagen och med det förra i färskt minne, då blixten slog ner alldeles i närheten så var jag lite nervös. Men den här gången var alla sladdar utdragna och blixten slog inte ner så det var rätt ok ändå.

***

Lina och jag tog en skön promenad på kvällen med våra kameror i högsta hugg. Så himlans mysigt att få vara på tu man hand med sin dotter. Inte så ofta det händer nu med tanke på häst och pojkvän. Jag har fått konkurrens…


Men vi var ute länge, länge och fotade och pratade om allt och ingenting. Luften var så klar och frisk efter regnet som kom med åskan. 

















Jag hoppas alla ni andra haft en fin dag med!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar