söndag 28 december 2014

Söndagskväll och Middagsparty




Nu myser jag inne efter en lång skön promenad i snön. Familjen har varit på vift hela dagen och jag har fått lite tid för mig själv. Jag behöver det ibland. Lyssna på den musiken jag gillar bäst, pyssla med sån´t jag vill utan att bli avbruten och få sitta med kaffekoppen och känna av stillheten.






Passar på att bläddra i min nya bok med massor av tips och idéer på middagspartyn av alla de slag. De kan de söta systrarna, Hanna och Amanda.

Nu måste jag nog göra lite nytta med, dammsugaren kan behöva dammas av, tvättmaskinen kan behöva få jobba lite och kanske att jag borde fundera lite över middagsmat med...

God kväll och se till att få njuta du med!


4 kommentarer:

  1. Härligt med en promenad. Jag vill också ut men det är lite för kallt.

    SvaraRadera
  2. Gokväll!

    Så mysigt med lite egen tid.
    Jag har ju ganska mycket av den varan eftersom vi inte har barn än men jag värdesätter ändå de små stunder med kaffekoppen och inredningstidningen:)

    Ha en fin kväll!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  3. Mmm så gott det där såg ut o boken skulle jag också vilja kika i. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Låter som en mysig dag. Den där boken har jag också kikat på. Kram Suss

    SvaraRadera