söndag 24 februari 2013

Badrumsinspiration

Så skönt med helg, varför tar de alltid slut så fort? Jag hör till dem som utan problem skulle kunna vara hemma och pula jämt. Att ge sig iväg varje morgon till jobbet är överskattat tycker jag. Jag skulle gärna jobba hemifrån. Nåväl, i dagens läge kanske man ska vara glad för att man faktiskt har ett jobb ?!?
 
I helgen har vi i allafall börjat spåna på vår badrumsrenovering. Enda problemet är att det finns för mycket snyggt så det kommer bli svårt att bestämma sig... Färgerna kommer iallafall att bli svart och vitt (originellt, jag vet). Tror mest på det klassiska och neutrala då jag är en person som skiftar smak i parti och minut vilket betyder att jag lätt tröttnar på saker. Vi hade först tänkt ha ett golvklinker med marokanskt mönster men nej, jag tror jag kommer tröttna... Antingen blir det schackrutigt eller vitt tror jag. Hm, det kommer nog ta tid innan jag/vi bestämt oss men det är ok, sånt här får ta tid vi har ingen brådska.
 

En svart kommod från Kvänum.

 
Badkar med tassar har jag drömt om i flera år så nu kan det väl vara dags då?!? Det är ju så flott!
 
Hoppas alla får en bra start på nya veckan som kommer!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar