lördag 24 november 2012

Teknisk katastrof!



Ja, så gick det med den långsamma, behagliga lördagslunken. Jag startade dagen med att installera ett nytt modem och en ny rauter och gissa hur bra det gick!!?



Efter en och en halv timmes dribblande, svärande och sladdryckande ringde jag Telia support. Svaret jag fick från dem löd: Du har ingen signal och därmed ingen kontakt med internet. Åtgärdas senast på onsdag! Tänk om jag vetat det från början. Nu är jag alltså avskuren från blogglandia i flera dagar, tur att jag kan kvista förbi och låna pappas dator...

Ha en härlig lördagskväll!

Linda

4 kommentarer:

  1. Teknikens värld är underbar när allt fungerar men hjälp, vad frustrerande det är när det inte fungerar. För visst har man gjort sig lite beroende av att det ska fungera.

    Jag hoppas att det löser sig snart och att du snart är på banan igen Linda.

    Sköt om dig!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk så beroende vi är av att tekniken fungerar i dagens samhälle. Roligt med Nasse för att illustrera din frustration;)
    Kram Ester

    SvaraRadera
  3. Hoppas att allt är bra med dig och de dina Linda och att ni får en riktigt god jul. Sköt om dig vännen.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. så trist. tekniken är bra när den fungerar. väldigt fina bilder i inlägget nedan. pinnade en av dem.
    kul att du hittade till mig. kram Nilla

    SvaraRadera