fredag 28 december 2012

Jullov...

 
Julrushen är slut. Tänk, jag kommer sakna den. Julen. Det är nog den bästa tiden på året. Jag älskar ljusen, maten, myset och alla traditioner. Jag är nog en traditionsmänniska.
 


Men ännu är det många långa lediga dagar kvar. Jag njuter av lugnet. Unnar mig lyxen att vända på dygnet genom långa sovmorgnar och sena kvällar.
 
 
Fick ett rycka att uppdatera bloggen igen. Det var länge sedan sist. I januari ska jag påbörja två 7.5 poängskurser i foto och redigering. Det ska bli riktigt roligt.
 
♥ Linda ♥ 

3 kommentarer:

  1. Jag njuter också till fullo nu med ledigt. Vad kul med foto och redigeringskurs! Var går du den? Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Håller med, så skönt med ledigheten! Jag är oxå traditionsmänniska får nästan ångest när helgerna är slut...
    Så kul med kurs, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Kul med fotokurserna. Antar att det är via Jönköpings högskola? De håller jag på med, men tiden räcker inte alltid till. Som tur har man 1,5 år på sig att bli klar ;) Kram Ester

    SvaraRadera