onsdag 14 november 2012

En lugn kväll...

Det bästa som finns är kvällar utan något inplanerat. När man bara kan ta det lugnt och vila upp sig efter jobbet. Tända massor med ljus, dricka kopp efter kopp med thé och hasa runt i fårskinnstofflorna. Livskvalité på en onsdagskväll.
 
 
Hittade en jättefin ljuslykta på Mio härom veckan och jag gillar den skarpt.



Idag har jag köpt en bok full av inspiration. Det var ett impulsköp men handlar om något jag tänkt på länge. Kanske kan den vara grunden för mitt nya liv? Jag ska börja läsa ikväll så får vi se vart det leder... Berättar mer i morgon.
 
 
♥ Linda ♥

3 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att ta det lugnt på kvällarna dricka the tända ljus och på med gosiga fårskinnstofflor.Fina bilder du visar .Härlig blogg du har .Ha det gott.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Låter som en spännande bok, den vill jag gärna höra mer om. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Låter spännande Linda och klart att du ska våga och hoppa. Livet är för kort för att skjuta upp något man vill göra. So go for it gir! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera