fredag 8 mars 2013

Fredag igen!

 
Återigen sitter jag och pustar ut efter en intensiv vecka och njuter av att det är fredag. Men, var det inte helg alldeles nyss? Veckorna springer förbi i ett rasande tempo och jag har lite svårt att hänga med. Dygnet har för få timmar!
 
 
Än så länge så är det lite för mörkt på kvällarna när jag kommer hem för att det ska gå att fota men vi går ju mot ljusare tider och då blir det mer fotande minsann.

 
På vägen hem från jobbet idag passade jag på att svänga förbi blomsterhandlaren och köpa på mig lite vårblommor så nu har jag vår på min köksö. Så fint!
 
I helgen firar vi födelsedag i huset, det är inte min och det är inte jämnt men fest måste det ju vara så det blir lite fix innan allt är klart.
 
Finaste fredagen till alla som kikar förbi här! 
 

3 kommentarer:

  1. Klart man ska ta tillfället i akt att få ha fest! Alltid roligt! Vi skulle ha varit på fest i morgon, men eftersom jag är sjuk flyttades det till nästa helg, snällt av dom! Ha en mysig helg! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Alltid lika roligt med fest., Härliga, vårliga bilder du bjuder på. Njut av fredagen vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Vårblommor kan man inte får för mycket av. Kul med fest!
    Ha en härlig helg!

    Kram Linda

    SvaraRadera