måndag 16 juli 2012

På ön...

Äntligen har vi landat på vår sommarö. Regnet har vi lämnat på fastlandet och njuter nu av en hel del sol och lite varmare temp. Nu ser jag fram emot sköna, lata dagar med god mat, shoping och besök på mysiga ställen. Ska dessutom fira min födelsedag här som är tradition sedan länge, länge. Kan inte tänka mig att fira födelsedag på ett annat ställe än just Öland. 





Vi bor i mamsen och papsens fina sommarhus där jag har tillbringat mina somrar så länge jag kan minnas. Ett gammalt hus som knarrar och knäpper sådär härligt hemtrevligt och med en stor trädgård fylld av blommor och framförallt fantastiska rosor.


Färjestaden i sol.

Nu är det dags för lite god lunch och sedan väntar första besöket på Paradisverkstaden för året. Som jag längtat, det är ett ställe så mysigt att strosa på och jag älskar deras underbara keramik...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar