måndag 2 juli 2012

Förberedelser...

 På söndag konfirmeras min största pärla. Tänk, redan... Nyss var det ju jag...

Tre intensiva läsveckor är snart tillända och den stora dagen närmar sig. Jag tycker det var förnuftigt av henne att välja sommarkonfirmation eftersom skolåret varit intensivt plus att hon har sin häst som tar sin tid. Med tanke på att hon dessutom fick en resa till Gotland så tycker jag att hon gjort ett bra val.



Eftersom att jag är ledig så har jag all tid i världen att förbereda för festen vi ska ha efter konfirmationen. Jag tycker det är så himla kul!

Idag har jag shopat en fantastikt fin present plus att jag köpte silkespapper för att göra pompoms.



De är inte riktigt klara ännu, ska göra några vita till. Det var inte alls särskilt svårt. Vill någon ha beskrivning så hojta till så fixar jag det.

Dessutom har jag plockat fläderblommor och gjort iordning en sats fläderblomssaft. Enligt mig så finns det inget mer svalkande än just det med isbitar i en varm sommardag. Dessutom är det riktigt fräsht att blanda drink av.

Ha en härlig kväll!

♥ Linda ♥

1 kommentar:

  1. Härliga förberedelser som pågår hemma hos er just nu (jättefina pom poms) och vad roligt med konfiramtionsfest. Och med tanke på att jag själv nyss lämnat den magiska ön så tycker jag att hon valde helt rätt. ;)

    Lycka till med alla förberedelser!

    Kram Lotta

    SvaraRadera