söndag 22 februari 2015

Klassiska elefanter från Estrid Ericsons Svenskt tenn



Ett mönster jag föll pladask för redan första gången jag såg det.

Ännu har jag inte lyckats föra in det i mitt hem då jag velar om var jag ska ha det och i vilken form. Kudde i soffan? Sitsen på en stol? 
Nu har jag sett bland annat här att elefanterna numera finns i pappersform för inramning. Kanske är denna form precis den jag söker? Är det på väggen jag ska ha dem?
Jag ska ta mig en kort funderare och kika in i Röhsska muséets webbutik.

Tack för ditt tips, Weronica!
Kika gärna in på hennes fina blogg här.


2 kommentarer:

  1. Visst är det fint! Vill också ha det här hemma men har inte heller klurat ut på vad..

    SvaraRadera
  2. Samma här , jag har alltid tyckt om mönstret men har det inte själv och vet inte riktigt vart jag skulle ha det heller, men snyggt är det !! Kram Anna

    SvaraRadera