måndag 15 juli 2013

Paradis...

 
Entrén till min favoritbutik alla kategorier.
 
 
God kväll!
 
Efter morgonens kanonväder så har vi mest haft växlande molnighet. Det har i och för sig varit varmt och skönt men det kändes ändå inte som någon stranddag. Istället drog vi till Paradisvekstan som är min absoluta favoritbutik. Jag har hunnit samla på mig en hel del av deras keramik men hittar ändå alltid något nytt jag vill ha.
 




 
En stor påse fick följa med därifrån men vad det blev visar jag senare men det blev bl. a något från AnnaO som de även säljer där.
 
Nu har vi precis ätit en god middag och nu väntar tv-soffan och en påse godis...
 
Ha en fin kväll!
 
Kram!

3 kommentarer:

  1. Så mycket fint! Blir spännande att se vad som fick följa med dig ;) kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hihi men så kul, vi måste ju ha varit där samtidigt!:) Jag var också där igår och tog många lika bilder som du:) Det blev ingen påse för mig dock. Nu är jag nyfiken på vad du fick med dig! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Heeeej på dig!!
    Ja tänk, jag bor inte så långt ifrån men besöker sällan butiken.. Antagligen för att man jobbar och sen ska man direkt hem. Kanske blir det ett besök nu i sommar:)
    Vi ska ta oss en tur till Öland på torsdag kväll, min mans pappa o sambo har just byggt ett sommarhus i Djupvik. Så nu har vi en större anledning att åka till ön:)
    Ha de så fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera