torsdag 1 mars 2012

En härlig dag...

Dagen började motigt då orken efter sjukdagarna inte alls var tillbaka. Hade helst velat ligga kvar i sängen och bara sovit... Som tur var så hade jag en ganska lugn dag på jobbet och ungarna var hur goa som helst. Vid lunch öppnade jag bloggen och fick min absolut bästa överaskning... Jag har vunnit för första gången ever och det var inte vad som helst utan de fantastiska Shellstolarna jag drömt om länge. Kan det bli bättre?
(Foto Anna Truelson My Lovley Things)
Behöver jag säga att jag log som en sol resten av dagen? (Det gör jag fortfarande!)

Nu har jag ett par veckor att fundera på hur jag ska möblera med mina nya stolar, snacka om angenämt nöje!!!

//Linda

15 kommentarer:

  1. Hej Linda! Grattis till din vinst, vad roligt! Superfina stolar! :-)

    Jag har svarat på din loppisfråga inne på min blogg. :-)

    SvaraRadera
  2. GRATULERER :) Heldige deg!
    Klem Anette

    SvaraRadera
  3. kul med vinsten, grattis:-)

    SvaraRadera
  4. Men åh, STORT grattis till dig! Vilken fantastisk vinst!!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Oh, vann du dom fina stolarna! :) Stort grattis! Vi har sex av dom runt matbordet och älskar dom! :)


    Tess

    SvaraRadera
  6. Såå fint! Ja hon är duktig. Hm avsnitt 8 idag av 24 , det har hänt mycket men hoppa in...Det är så j... bra så jag vill bara se mer och mer. Tack det är bra med mig:) Hoppas att allt är bra med dig/ Stor kram Anne

    SvaraRadera
  7. Men hallå vann du dom? Hur många? STORT GRATTIS:))))

    SvaraRadera
  8. Helt otroligt men gud så kul för dig:)))) Jag är nästan aldrig med i några tävlingar längre får nog bli det igen hihi Krammmmm

    SvaraRadera
  9. GRATTIS!!!!
    Visst är det roligt med tävlingar??!!?? Jag har vunnit flera utlottningar, men ingen så stor och fin vinst som dina fina stolar!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Lovar att alla menyer kommer ut på bloggen när detta jippo är över:)))Hoppas att du får en härlig kväll/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  11. Grattis och vilken fin blogg du har : ) kram Sofia i Hjo

    SvaraRadera
  12. vilken fantastiskt fin vinst.....och åh så kul att få vinna ...*ler

    SvaraRadera
  13. Oj då!! Grattis till de superfina stolarna!!

    SvaraRadera