lördag 3 mars 2012

Solskensmorgon...


...vilken underbar morgon att vakna till. Utanför sovrumsfönstret är himlen klarblå och jag känner mig pigg och full av energi! Härligt!

På ena sidan av vår trädgård har vi skgen som granne. Slänten upp mot skogen ser ju inte mycket ut för världen nu mer än att den faktiskt är snöfri men om några veckor kommer den att vara grönaste grön. Här kommer att vara som en matta av först Blåsippor sedan Vitsippor och i maj kommer det vara täckt av Liljekonvaljer. Jag längtar.


Jag ska nog ta ett kort i månaden för att följa allt det vackra som utvecklar sig.


Nu ska jag kika in bland alla er andras bloggar sedan ska jag röja och fota. Lagom aktiviteter en lördag, tycker jag. Återkommer med bilder i eftermiddag.


//Linda

2 kommentarer:

  1. Ja, energin kommer verkligen tillbaka! Igår satt jag och barnen och verkligen TOKpysslade i köke med en frentisk energi! Saker högt och lågt verkligen. Sånt känns skönt i själen!

    Ha en underbar helg!

    Kram Bea

    SvaraRadera
  2. ej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag var 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppen hjärtat om livet med diagnoser för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund eller diagnos:)
    Så besök gärna min blogg:)
    Kram

    Ps. Har massa tävlingar med fina prisen och även en dagens blogg tävling varje dag där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare dag så passa på att anmäla dig:)

    SvaraRadera