söndag 9 september 2012

Sommarbilder...

 
Idag är en  sådan där trött och slö söndagsmorgon där allt får ta tid. Det tog tid att komma ur sängen och vi unnade oss en lång och mysig söndagsfrukost. Sitter ännu med morgonkaffet i handen och funderar på vad denna dagen ska fyllas med. Utanför fönstret strålr solen från klarblå himmel men det är fortfarande ganska kyligt. Hoppas det blir varmt och skönt till eftermiddagen.
 
Bjuder på några bilder som fotades i somras, en av de få dagar som var både soliga och varma. Härliga bilder på min loppa och hennes kärlek.
 

 
Åh, det finns sååå mycket jag skulle vilja hinna med att göra en ledig dag som denna så det är nog bäst att öka farten för att ta tillvara dagen ordentligt.
 
Hoppas ni också får en solig söndag!
 
Kram!

5 kommentarer:

  1. Vilken vacker dotter...verkligt fina fotografier.

    Blev lite "gladledsen" när jag tittar ett par inlägg ned och ser en bild av din prydnadgunghäst.

    Just en sådan har jag ståendes här på hyllan framför mig, men det är lite blandade känslor eftersom den bodde hos pappa innan. Jag har alltid älskat den, men har lite svårt att inte se på den och bli ledsen bara nu när den är förknippad med vemod. Att då se den i din blogg, i ett NYTT sammanhang gör att jag kan börja se den på ett annat sätt även jag. Ska titta på din lite till så att jag liksom får in bilden i huvudet. Det känns lite lättare då att veta att "det är en fin häst som är en fin inredningsdetalj" och inte bara en älskads tillhörighet.

    KRam Bea

    SvaraRadera
  2. Så vackra bilder av din fina loppa! De andas verkligen kärlek och sommar.♥

    Stor kram till dig och ha en fin helg

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder på en vacker dotter! Det känns så somrigt!
    Sköt om dig vännen! Kram Ester

    SvaraRadera
  4. Kram på dig Linda. Jag hoppas att allt är bra med dig och att du får en riktigt fin helg.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Tack du rara och härliga kvinna för all omtanke och värme i mitt kommentarfält de senaste dagarna. Dina ord betyder mer än vad du anar och din omtanke stärker. Tack snälla Linda!♥

    Jag saknar dig här på bloggen. Det är tomt utan dig. Jag hoppas att du och familjen har det riktigt bra och njuter av en fin höst. Ta hand om dig kära Linda.

    Kram Lotta

    SvaraRadera