torsdag 16 februari 2012

När man hittat rätt...

Idag har köket fått sig en riktig omgång, så nu är det skinande rent och doftar citronsåpa. Citronsåpa som för övrigt är fantastiskt bra och doftar rent och fräsht.



Gjorde dessutom en positiv upptäckt då jag testade Mr Muscle´s ugnsrengöring. Det blev riktigt rent utan större ansträngning, det är jag inte van vid... Brukar ha muskelvärk i armarna i flera dagar efter att ha bråkat med ugnen annars. Här var det bara att spraya på, vänta 30 minuter och sedan torka av. Dock ska man undvika att andas under tiden man sprayar, jag gjorde det, andades alltså och fick mig en rejäl hostattack... Kan inte vara nyttigt... Men, men funkar det på ugnen så håller jag gärna andan en minut och med tanke på att jag använder citronsåpa till resten av huset så väger det nog upp eventuell miljöpåverkan.


//Linda










1 kommentar:

  1. Hmm. Ugnsrengöring. Det kanske man borde ge sig på någon gång. Antingen med eller utan medel ;-)... Usch, nu fick jag dåligt samvete...

    SvaraRadera